Buckaroo betalingsbeheer

Veel eigenaars van bedrijven vinden het erg tijdrovend om hun betalingen allemaal zelf te onderhouden. Dat komt omdat het beheren van betalingen veel precisie vergt en er snel fouten gemaakt kunnen worden. Daarom kiezen veel bedrijven ervoor om hun betalingsverkeer uit te besteden aan een professioneel bedrijf, zoals Buckaroo. Buckaroo is een betalingsinstantie die al meer dan 5.000 bedrijven helpt met het beheren van hun betalingen. Buckaroo kan er onder andere voor zorgen dat je je debiteuren niet meer zelf hoeft af te handelen, maar ook andere vormen van betalingen kun je laten regelen door de instantie. Buckaroo zorgt voor een overzichtelijk systeem waarmee al jouw gegevens snel en duidelijk kunnen worden afgelezen. Er zullen volledig automatisch facturen worden verstuurd naar je klanten waarin ze wordt gevraagd om hun openstaande bedragen te betalen. Mochten ze dit niet doen, dan wordt er automatisch een betalingsherinnering verstuurd. Dit kan gedaan worden via mail, sms, of post. Ook kun je bij Buckaroo helemaal zelf je betalingsverzoek vormgeven. Je kunt bijvoorbeeld zelf de tekst verzinnen en je eigen logo erbij sturen. Zo weten je klanten zeker dat ze de goede persoon betalen. Behalve betalingsbeheer regelt Buckaroo ook nog allerlei andere zaken. Zo kan de instantie je bedrijf bijvoorbeeld ook helpen door middel van een POS-oplossing.

Buckaroo

Point of Sale

Een POS-oplossing staat voor een Point of Sale-oplossing. Dit komt voort uit het feit dat consumenten tegenwoordig niet meer denken in verkoopkanalen. In plaats daarvan kiest men per product afzonderlijk waar hij of zij het wil kopen. De POS-oplossing zorgt ervoor dat er een verbinding komt tussen je online en offline webshop. Zo kunnen je klanten zelf bepalen of ze op de webshop of juist in de winkel willen betalen. Met deze POS-oplossing breid je eigenlijk het assortiment van je fysieke winkel uit met dat van je webshop. Dat zorgt voor meer tevredenheid bij je klanten en zal ook meer klanten aantrekken. Stel bijvoorbeeld dat één van je klanten een product wil kopen in je fysieke winkel, maar dat hij of zij het product graag in een andere kleur wil dan die die je op dat moment in voorraad hebt. Dan kun je simpelweg het gewenste product bestellen, en hoef je de klant dus niet met lege handen naar huis te sturen. De klant kan het product gewoon later op komen halen. Zo zorg je er dus voor dat je geen verkopen mist.