Servicedesk Plus voor jouw bedrijf

Servicedesk Plus

Wat is ManageEngine Servicedesk Plus? ManageEngine ServiceDesk is een helpdesk en software voor activabeheer. Het biedt jou een geïntegreerd pakket met Incident Management (Trouble Ticketing), Asset Tracking, Inkoop, Contractbeheer, Self-Service Portal en Knowledge Base tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat u nodig heeft voor een volwaardige IT-helpdesk en een productieve helpdeskmedewerker. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel on-premise als on-demand. Best voor Onze software biedt het gebruiksgemak dat het MKB nodig heeft en de krachtige functies waar de grootste ondernemingen om vragen. Meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op ons product voor het beheer van hun IT-services. ManageEngine ServiceDesk + prijsoverzicht, de prijzen van ManageEngine ServiceDesk Plus beginnen bij zo’n 495,00 per jaar. Er is ook een gratis versie. ManageEngine ServiceDesk biedt jou ook bij de betaalde variant altijd een gratis proefperiode.

Wat is een servicedesk?

Het zit vol jargon. Het kan moeilijk zijn om alle relevante processen, frameworks, tools en acroniemen bij te houden. En al helemaal als je niet zoveel kennis hebt over deze jargon. Met alle obscure IT-termen die in de wereld rondzwerven, zijn er drie belangrijke termen met betrekking tot IT-ondersteuning die we vaak verward, verward of misbruikt zien: Servicedesk of IT-servicedesk, Helpdesk of IT helpdesk, ITSM of IT-servicebeheer. Maakt het uit of je de term helpdesk, servicedesk of ITSM gebruikt om IT-ondersteuning te beschrijven? Dat doet het,  aangezien je capaciteiten zou kunnen onder- of overdrijven (aan jezelf of aan anderen), inclusief uw IT-ondersteunende technologie.